Verzendinformatie

Webshoporders die voor 12.00 uur zijn besteld, worden dezelfde dag verzonden.
De Dakgootwinkel-transporteur levert 75% van de orders binnen 1 werkdag. De overige 25% wordt binnen 3 werkdagen geleverd, onder andere wanneer:
- Het een levering voor de provincie Zeeland of Limburg betreft;
- Het een levering voor de Waddeneilanden (maximaal 4 werkdagen) betreft;
- Het product niet voorradig is (levertijd: maximaal 3 à 4 werkdagen).


Zit er spoed achter jouw bestelling?
Geef dit aan in het opmerkingenveld van de winkelwagen. Dan zorgen wij ervoor dat onze transporteur jouw bestelling de volgende werkdag komt leveren.

Leveren op een bepaalde tijd?
Heb je jouw bestelling morgen om 8.00 uur nodig op de bouwplaats? Neem contact op met onze klantenservice om jouw tijdslevering te bespreken. (Dit is mogelijk tegen een meerprijs.)

Uitzonderingen
Zink-maatwerk: binnen 2 werkdagen. 
Aluminiumdakgoten en -regenpijpen: binnen 10 werkdagen.
 

LEVERTIJD BELGIE

Webshoporders die voor 14.00 uur zijn besteld, worden dezelfde dag verzonden.
De levertijd voor België is 4 werkdagen (voor Wallonië geldt een meerprijs).
 

VERZENDKOSTEN

Zinken dakgoten en regenpijpen met toebehoren

  • Goederen met een lengte van meer dan 1 meter: €35,- (transporteur van Dakgootwinkel).
  • Standaardmaterialen: €7,50 (PostNL).
  • Gratis verzending boven een orderbedrag van €200,- excl. BTW.


Kant-en-klaar gesoldeerde zinken dakgoten
Transportkosten per bestelling:
3 tot 4 meter: €48,50 incl. btw
4 tot 5 meter: €60,50 incl. btw
5 t/m 6 meter: €72,50 incl. btw

Aluminiumdakgoten
Aluminiumgoten worden op locatie gewalst. Kosten per order €182,50 incl. BTW.

Ubbink-dakgoten
Lengte van 6 meter: €75,- per bestelling.
Standaardmaterialen: €7,50 (PostNL).
Gratis verzending boven een orderbedrag van €450,- incl. BTW



RETOURNEREN

Tot wanneer kan ik het product retourneren? 
Je hebt het recht om het product binnen een termijn van 30 dagen zonder opgaaf van reden te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde die niet de vervoerder is, het(/de) product(en) fysiek in bezit krijgt. Om het(/de) product(en) te retourneren, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of per e-mail) op de hoogte stellen. Je retouraanvraag is geldig als deze binnen de termijn van 30 dagen is verzonden. Je kunt je retournering aanmelden bij info@dakgootwinkel.nl met het wettelijke modelformulier uit de algemene voorwaarden of door te bellen met onze klantenservice.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 
Binnen de zichttermijn van 30 dagen zijn de retourkosten voor de rekening van de afnemer.

Let op!
Indien producten dusdanig zijn beschadigd of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan de benodigde handelingen voor het vaststellen van de werking, kenmerken of aard van het product, ben je zelf aansprakelijk. Wij behouden ons het recht voor om deze producten niet te crediteren.

Retouradres
Dakgootwinkel.nl
Praamstraat 70
8102 HN Raalte


Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug? 
Dakgootwinkel.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten die door de ondernemer in rekening zijn gebracht voor het geretourneerde product (indien de gehele order retour wordt ontvangen), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 dagen.   

Hoe moet ik het product retourneren? 
Je retourneert je bestelling met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking. Wij adviseren altijd om de verzenddoos en de originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen. 

Wanneer moet ik de producten retour sturen? 
De producten die je retour wilt sturen, moeten binnen 14 dagen nadat je een retouraanvraag bij ons hebt ingediend, naar ons verstuurd of bij ons afgeleverd zijn.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?
Dat is helaas niet mogelijk. Omruilen kan in overleg met de klantenservice.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn retourzending?
Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer wij de producten retour hebben ontvangen en de retourzending in behandeling wordt genomen.